Curs de comunicació digital per a empreses del sector enoturístic a Falset

L’associació Priorat Enoturisme ofereix el curs, s’impartirà els dilluns 5, 12, 19 i 26 de setembre al Consell Comarcal del Priorat

Xarxes Socials
L’associació Priorat Enoturisme ofereix un curs de comunicació digital adreçat a empreses del sector enoturístic. El curs pretén oferir eines per treure el màxim rendiment a la comunicació digital de les empreses. Quatre sessions de tres hores cadascuna, que tindran lloc els dilluns 5, 12, 19 i 26 de setembre de les 10 a les 13 hores a la Sala del Consell Comarcal del Priorat. El curs l’impartirà la formadora Laia Benaiges, llicenciada en Publicitat i RRPP (UB), màster en MKT Polític i Internacional (UAB) i ha realitzat cursos d’extensió Universitària en community management i social media (URV i Pompeu Fabra).

El programa de les sessions del curs és el següent:

SESSIÓ 1. COMUNICACIÓ DIGITAL I TURISME 2.0
-Escenari actual i tendències en comunicació digital i turisme 2.0
-Inboud marketing o com convertir a desconeguts en compradors i prescriptors de la nostra marca
-Els continguts; els reis de les xarxes socials i els blocs
-El poder d’explicar històries (storytelling) i crear experiències (màrqueting experiencial)
-El valor de les recomanacions. Bloggers i influencers

SESSIÓ 2. INBOUD MARKETING. FILOSOFIA, METODOLOGIA I EINES (PART I)
Estratègies i accions de coneixement de la marca; conversió, venda i fidelització de públics.
-Continguts:
• El pla de continguts. Creació, curació i gestió de continguts
-Blogs i xarxes socials:
• Radiografia de les principals xarxes socials verticals i horitzontals. Característiques, funcionament i selecció de les més adequades
• Eines de gestió de les xarxes socials que ens faran la vida més fàcil
• Monitoratge de continguts

SESSIÓ 3. INBOUD MARKETING. FILOSOFIA, METODOLOGIA I EINES (PART II)
-Social ADS. Campanyes de publicitat a les xarxes socials (FB, TW, LINKEDIN I IG) Call to actions, landing pages, formularis i altres eines de conversió
-SEO
-E-mail marketing
-Event MKT
-Accions amb bloggers i influencers

SESSIÓ 4. CASOS D’ÈXIT I CASOS PRÀCTICS
-Casos d’èxit del sector enoturístic
-Casos pràctics aplicats

El preu del curs és de 80 euros (4 sessions) pels no-socis i gratuït pels socis de Priorat Enoturisme. Les places són limitades, per això és important reservar plaça el més aviat possible. Per a demanar més informació o apuntar-se: info@prioratenoturisme.com.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.